Supporttekniker

Tylö AB är idag en av världens ledande tillverkare av stimulerande miljöer för bastu och ångbad. Vi har ett starkt varumärke, varje produkt som bär vårt namn är utvecklad och tillverkad inom det egna företaget. Vårt framgångskoncept bygger på att erbjuda kvalitetsprodukter som främjar avkoppling, njutning och äkta badglädje. Vår tillverkning sker i egen fabrik i Halmstad där även huvudkontoret finns. För mer information om företaget se: www.tylo.se

Till Halmstad söker vi en Supporttekniker

Eftermarknadsservice är en viktig och varumärkesbyggande funktion i företaget där förväntan från kunden är snabb och effektiv problemlösning. Det kommer att bli din huvuduppgift att hantera service- och reklamationsärenden mot svenska och utländska återförsäljare och konsumenter.

Tjänsten innebär stor variation och du arbetar både självständigt och i team. Du hanterar flera ärenden samtidigt och har många kontaktytor internt och externt. En viktig del är även att bidra till produkt- och serviceförbättringar. Teknisk dokumentation, medverkan vid utbildning och mässor.

Vi tror du har en teknisk utbildningsnivå, gärna med kunskaper inom el/elektronik. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknade arbetsuppgifter sedan tidigare. Kanske har du förvärvat delar av din tekniska kompetens från ett praktiskt arbete tidigare. Tjänsten kräver goda kunskaper i Svenska och Engelska. Du är en van datoranvändare.

Som person är du en samarbetsinriktad problemlösare. Du är kommunikativ, strukturerad och trivs med ett högt arbetstempo. Service för dig är effektiv problemlösning kombinerat med ett positivt och professionellt bemötande.

Är du intresserad av att arbeta med kundsupport i en internationell miljö? Vi erbjuder ett varierat arbete med internationella kontaktytor. Vi ser fram emot din ansökan senast den 20/6. Frågor kring tjänsten besvaras av Andreas Nilsson 0701-460 391 och Carin Mossberger 0701-460 390.

 

 

Ansök nu