Aktuella tjänster

Här hittar du mer information om tjänster, företag och sista ansökningsdag. Din information behandlas naturligtvis strikt konfidentiellt.

Butikssäljare

 

SIKAB är totalleverantör inom yrkes- och profilkläder, skor samt personligt skydd. Vi jobbar med helhetslösningar för företagsprofilering och har ett brett sortiment av alla ledande fabrikat på marknaden. Vi omsätter ca 55 miljoner och är 14 anställda. För mer information om företaget se: www.sikab.nu

Med placering i Hisings Backa söker vi nu en Butikssäljare 

Din huvudsakliga uppgift är att erbjuda företagets proffs- och avtalskunder en förstklassig service i syfte att skapa långsiktiga kundrelationer. Proffsmarknaden kräver goda produktkunskaper och förståelse för olika arbetsförhållanden.

Arbetet innebär ett högt tempo då du hjälper flera kunder samtidigt med olika delar av det breda sortimentet. I arbetsuppgifterna ingår även alla övriga butikssysslor såsom uppackning, skyltning och tryck av profilkläder.

Troligtvis har du erfarenhet av direktförsäljning till kunder. Har du dessutom arbetat med avtalskunder inom B2B och är van vid affärssystem är det en fördel. Körkort B, gymnasiekompetens samt goda kunskaper i svenska språket är en förutsättning.  

Som person har du en utpräglad servicekänsla, är samarbetsinriktad och noggrann. Du har en positiv attityd, trivs med ett varierat arbetsinnehåll och ett högt tempo.

Känner du igen dig i beskrivningen? Då kan vi erbjuda dig intressanta arbetsuppgifter i en angenäm arbetsmiljö tillsammans med trevliga arbetskamrater. Vi ser fram emot din ansökan snarast dock senast den 16/11 – 2017. Vid frågor kring tjänsten kontakta Carin Mossberger 0701-460 390 eller Andreas Nilsson 0701-460 391.

 

Ansök nu

Textiltryckare och Uppackare profilkläder

 

SIKAB är totalleverantör inom yrkes- och profilkläder, skor samt personligt skydd. Vi jobbar med helhetslösningar för företagsprofilering och har ett brett sortiment av alla ledande fabrikat på marknaden. Vi omsätter ca 55 miljoner och är 14 anställda. För mer information om företaget se: www.sikab.nuMed placering i Hisings Backa söker vi nu en medarbetare till:

Vi söker Textiltryckare och Uppackare till våra profilkläder

Du kommer att arbeta med att trycka kundspecifika textiltryck på stora delar av sortimentet. Arbetet kräver både effektivitet och noggrannhet. I dina arbetsuppgifter ingår även att packa upp profilkläder som kommer till butiken, truckkörning på lagret samt budleveranser ut till kunder.

Vi tror du har några års arbetslivserfarenhet, gymnasiekompetens, samt goda kunskaper i svenska samt körkort B.

För denna tjänst värderar vi dina personliga egenskaper högt. Du är en lojal och ansvarskännande person som värdesätter ordning och reda. Du har en positiv attityd, utpräglad servicekänsla, är samarbetsinriktad och noggrann. Du trivs med ett varierat arbetsinnehåll och ett högt tempo. Arbetsuppgifterna innebär att du både arbetar självständigt och i team.

Känner du igen dig? Då kan vi erbjuda dig ett självständigt, ansvarfullt arbete tillsammans med trevliga arbetskamrater. Vi ser fram emot din ansökan snarast dock senast 16/11-2017. Vid frågor kring tjänsten kontakta Carin Mossberger 0701-460 390 eller Andreas Nilsson 0701-460 391.

 

Ansök nu

Junior Webbutvecklare

 

Montania har lång erfarenhet av att skapa systemlösningar till mindre och mellanstora företag. Användarvänlighet, logik och flexibilitet är våra kännetecken. Vi arbetar med webb-, affärs- och ekonomisystem och brinner för att våra kunder ska ha system som stöder hela verksamheten. Från webbsajter till hela kundanpassade affärssystem med e-handel. För mer information se: www.montania.se

Vi växer och söker nu en Junior Webbutvecklare till Halmstad

Vi hjälper våra kunder med allt från WordPress- och WooCommerce-sajter till mer komplexa system baserade på en egen PHP-produktplattform med moderna ramverk för både back- och frontend eller på e-handelsmodulen till vårt affärssystem.

Till en början kommer du att jobba i mindre projekt med framför allt WordPress och WooCommerce. För att lyckas behöver du vara intresserad av utveckling av PHP-system. Du är bekant med HTML, CSS, Javascript och SQL. Har du erfarenhet av ramverk, objektorienterad PHP-utveckling, eller att göra teman och plugins till WordPress är det en fördel.

Eftersom vi ser gränssnitt och användarvänlighet som viktiga delar av systemen måste du ha intresse för detta.

I många projekt kombinerar vi olika verktyg vilket ger dig möjlighet att utvecklas tillsammans med kollegor som är bland de bästa på sina områden. Vi känner stolthet över våra system och engagemang för våra kunder. Organisationen är platt med högt i tak och alla ställer upp för varandra.

Är du rätt person och brinner för utveckling har du på sikt stor möjlighet att utveckla din roll. Kanske jobbar du idag med enklare webbuppsättning inhouse eller på t ex en reklambyrå.

Vi erbjuder dig chansen att jobba och utvecklas tillsammans med riktigt kompetenta kollegor. Hos oss får du en miljö där du kan lära dig nya områden och tekniker och mer avancerad utveckling. Eller är du kanske nyutexaminerad från en relevant utbildning.

Känner du igen dig kan vi erbjuda dig en utmaning i en dynamisk miljö. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval sker löpande. För mer information och vid frågor ringer du Andreas Nilsson 0701-460 391 eller Carin Mossberger 0701-460 390.

Ansök nu

Projektledning & Kundstöd Affärssystem

 

Vi har lång erfarenhet av att skapa systemlösningar till mindre och mellanstora företag. Användarvänlighet, logik och flexibilitet är våra kännetecken. Vi arbetar med webb-, affärs-, och ekonomisystem och brinner för att våra kunder ska ha system som stödjer hela verksamheten. Från webbsajter till hela kundanpassade affärssystem med e-handel. För mer information se: www.montania.se

Till Halmstad söker vi nu en person inom Projektledning & Kundstöd Affärssystem

Vi söker en engagerad och pedagogisk person som vill utvecklas tillsammans med kompetenta kollegor och arbeta med kundstöd och projektledning. Det innebär allt från projektadministration, test, utbildning och kundsupport till att tillsammans med kollegor översätta kunders behov till systemlösningar.

Utifrån kundernas behov tar du tillsammans med kollegor fram förslag på anpassningar av affärssystemet. Tillsammans med våra utvecklare ser du sen till så anpassningen införs och testas.

Inledningsvis är du delaktig i mindre kundprojekt kring våra affärssystem för att sedan successivt få ett större ansvar för kundrelationer, projekt och att utveckla kunders verksamhet med hjälp av IT-system.

Du har utbildning eller erfarenhet inom ekonomi eller affärssystem. Du måste tycka om kundkontakt både ute hos kund och på telefon och anse att kundservice är viktigt.

Har du erfarenhet eller intresse för webb och e-handel är det en fördel.

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo i nära samarbete med andra. Du är lösningsorienterad, ödmjuk och lyssnande. God arbetsstruktur och förmågan att kunna förklara komplexa saker på ett enkelt sätt är kännetecknande för dig. Vi värderar dina personliga egenskaper högt.

Om du är rätt person har du stora möjligheter att påverka utformningen av produkter och lösningar samt i förlängningen även din roll och företagets utveckling. Vill du arbeta i en liten och platt organisation tillsammans med lojala och engagerade medarbetare kan vi erbjuda dig en stimulerande utmaning.

Känner du igen dig kan vi erbjuda dig en utmaning i en dynamisk miljö. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval sker löpande. För mer information och vid frågor ringer du Andreas Nilsson 0701-460 391 eller Carin Mossberger 0701-460 390.

Ansök nu

Konstruktör med produktionsteknisk inriktning

 

Bendiro Profile Tech AB är Skandinaviens ledande tillverkare och leverantör av rullformade specialprofiler. Rullformning är ett rationellt och kostnadseffektivt produktionssätt där gränsen för vad som är möjligt ständigt flyttas framåt. Bland företagets kunder återfinns allt från små tillverkande företag till välkända svenska varumärken inom en stor mängd olika applikationer. Företaget är placerat i Falkenberg och omsätter cirka 90 miljoner. För mer information om företaget se www.bendiro.se

Till Falkenberg söker vi nu en Konstruktör med produktionsteknisk inriktning

Vill du spela en viktig roll i framtagningen av nya produkter tillsammans med engagerade medarbetare och kunder. Din huvudfokus kommer bli teknisk problemlösning, verktygskonstruktion och framtagning av ritningsunderlag.

I dina arbetsuppgifter ingår även metodförbättringar i produktionen, beredning, problemlösning tillsammans med operatörer ute i produktionen samt omställningar av produktionsutrustning. Flera av arbetsuppgifterna syftar till ökad effektivitet genom ständiga förbättringar.

I förlängningen kommer du få ta ett ansvar vid upphandling av ny produktionsutrustning och verktyg där du bidrar med din kunskap. Inom kundsupport och vid kundbesök kommer du vara teknisk expert. I rollen har du många kontaktytor både inom och utanför företaget under den tekniska chefen.

Vi tror du har en teknisk utbildningsbakgrund och ett antal års erfarenhet som konstruktör eller produktionstekniker inom tillverkningsindustrin. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och är van vid att arbeta tvärfunktionellt och i projektform. Vi ser gärna en bakgrund från ett mindre eller medelstort företag.

Som person har du ett starkt tekniskt intresse och uppskattar variation och utveckling. Du arbetar strukturerat, är lyhörd och samarbetsinriktad. För att lyckas tror vi du har en jordnära och prestigelös attityd.

Låter detta spännande kan vi erbjuda en teknisk utmaning i en spännande bransch där gränsen för vad som är möjligt ständigt flyttas framåt. För mer information om tjänsten kontakta Andreas Nilsson 0701–460 391 eller Carin Mossberger 0701–460 390. Vi ser fram emot din ansökan senast den 5/11.

Ansök nu

Controller

 

Krönleins Bryggeri AB (grundat 1790) är ett anrikt familjebryggeri som i sex generationer drivit bryggeriverksamhet vilket ger företaget en närmast unik ställning i bryggarsverige! Vi arbetar idag mot fyra olika affärsområden: Dagligvaruhandel, Systembolag, Restaurang och Export. Inom alla dessa affärsområden erbjuder vi ett fullskaligt dryckessortiment med kvalitetsinriktning för öl, cider, vatten och läskedryck. Våra mest kända produkter är Three Hearts, Kaltenberg, Crocodile, Stockholm Fine Festival, Halmstad Cider, CID, Aqua Cristall, MAC Black Orange och Loranga. All vår Öl är Naturbrygd direkt till rätt styrka och smak med utsökta råvaror, hämtat från vår egen källa. Vår kvalitetsinriktning har gjort oss till Nordens mest prisbelönta bryggeri med flera internationella utmärkelser med Guld och Championtitlar i bl.a. The Brewing Industry International Awards ” öl VM” samt en mängd medaljer i världens mest krävande kvalitetspremiering av öl tyska ”DLG ”. Vidare är vi livsmedels certifierade enligt FSCS 22 000:2011. Vårt motto är: Att brygga Sveriges bästa öl! Företaget omsätter ca 340 miljoner SEK och har ca 105 anställda. För mer information se: www.kronleins.se

Krönleins Bryggeri AB söker en Controller

Vi kan erbjuda en varierande och intressant controllerroll i ett välkänt företag. Du arbetar nära flera nyckelpersoner på företaget och med övriga medarbetare inom ekonomifunktionen.

I arbetsuppgifterna ingår lönsamhetsuppföljningar, likviditetsanalyser, periodiska sammanställningar samt momsdeklaration och sammanställning av statistik till SCB. Inom marknads- och försäljningsområdet genomför du produkt- och distributionskalkyler samt prissättning. Du tar även ett ansvar i budgetarbetet och i resultatuppföljning per affärsområde. Vid behov stöttar du övriga medarbetare på ekonomiavdelningen och organisationen vid frågor kring affärssystemet.

Vi tror du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och ett brinnande intresse för ekonomi. Du har en ekonomisk högskoleutbildning med relevant inriktning och vill vidareutvecklas inom detta område. Goda kunskaper i affärssystem och BI-verktyg är en klar fördel tillsammans med erfarenhet av MS Excel och Officepaketet. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.

Som person är du engagerad, drivande och analytisk. Arbetet kräver god framförhållning, struktur och noggrannhet. Du är självgående, trivs med eget ansvar och bidrar till ett gott arbetsklimat med en prestigelös inställning

Är du intresserad av att utvecklas inom en komplex och varierad ekonomiroll? Då kan detta vara utmaningen du söker. Frågor kring tjänsten besvaras av Andreas Nilsson 0701–460 391 eller Carin Mossberger 0701–460 390. Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande. Tjänsten är placerad i Halmstad.

Ansök nu

Produktionschef

 

Smurfit Kappa är Europas största och en av världens ledande producenter av pappersbaserade förpackningar med ca 45.000 anställda på 370 produktionsenheter i 34 länder och med en omsättning på ca 8,1 miljarder € 2016. Smurfit Kappa Sverige AB, med huvudkontor i Eslöv, utgör den svenska organisationen med ca 750 anställda på 11 enheter och med en omsättning på ca 1,9 miljarder SEK 2016. Vi täcker hela kedjan från papperstillverkning till konstruktion och produktion av hållbara, praktiska och innovativa förpackningar i wellpapp. För mer info www.smurfitkappa.se eller vår mikrosajt www.openthefuture.se

Produktionschef                                    

Vi söker en Produktionschef till ett utmanade och omväxlande arbete vid vår fabrik i Brännögård, belägen 4,5 mil nordost om Halmstad, där 160 av våra medarbetare inom Smurfit Kappa Sverige har sin arbetsplats.

Som Produktionschef ansvarar du för att utveckla och optimera enhetens produktionsresurser. Du ingår i enhetens ledningsgrupp och rapporterar till platschefen. Som Produktionschef har du ansvar för 100 av våra kompetenta medarbetare. I ditt ansvarsområde ingår förutom produktionsavdelningarna även produktionsledning och beredning.

Dina främsta arbetsuppgifter är att:

  • Skapa en säker och utvecklande arbetsmiljö för våra medarbetare.
  • Leda den löpande tillverkningsverksamheten med avseende på kvalité, teknik- och metodarbete samt personalfrågor.
  • Aktivt arbeta med att optimera utnyttjandegraden av enhetens produktionsresurser.
  • Driva enhetens program för ständiga förbättringar inom produktionsavdelningarna.
  • Kontinuerligt styra och följa upp det dagliga arbetet efter definierade målparametrar.

Vi söker dig som har erfarenhet av likartade befattningar inom tillverkningsindustrin och innehar en högskoleutbildning med teknisk inriktning eller erfarenhet som bedöms som likvärdig.

Du har god helhetssyn och vana av att driva och slutföra projekt samt har erfarenhet av att arbete med strukturerade förbättringsprogram. Vårt koncernspråk är engelska och befattningen kräver mycket goda kunskaper både muntligt och skriftligt.

För att lyckas i rollen söker vi en person som leder genom ett tydligt och starkt ledarskap. Du är drivande, handlingskraftig och trivs i en internationell affärsmiljö. Du innehar en bred teknisk kompetens, är analytisk, initiativrik samt självständig till din läggning.

Vi erbjuder en plats i en världsledande koncern med hög miljömedvetenhet och en stark drivkraft att ständigt utveckla vår verksamhet. Vi kan erbjuda dig de möjligheter och utmaningar som du behöver för att utvecklas både professionellt och som person.

Frågor kring tjänsten besvaras av Andreas Nilsson 0701-460 391 eller Carin Mossberger 0701- 460 390. Vi ser fram emot din ansökan senast den 20/10.

 

 

Ansök nu

Två Juniora Systemkonsulter

 

Vi har lång erfarenhet av att skapa systemlösningar till mindre och mellanstora företag. Användarvänlighet, logik och flexibilitet är våra kännetecken. Vi arbetar med webb-, affärs-, och ekonomisystem och brinner för att våra kunder ska ha system som stödjer hela verksamheten. Från webbsajter till hela kundanpassade affärssystem med e-handel. För mer information se: www.montania.se

Till Halmstad söker vi nu två juniora systemkonsulter

Du trivs i ett mindre företag med varierade arbetsuppgifter, samarbete och ett stundtals högt tempo. Vi är ett drivet gäng med högt i tak och med en spännande framtid. Företaget är ekonomiskt stabilt och ägs av ledningen.

Efter en tids introduktion kommer du att bygga tilläggsfunktioner till befintliga system och hjälpa kollegor med större utvecklingsprojekt. I takt med att du lär dig kommer du själv att utveckla större systemlösningar. På lite längre sikt är målet att du även ska kunna ta ett större ansvar inom support och utveckling av våra kunder.

Förmodligen har du teknisk- eller naturvetenskaplig utbildningsbakgrund lägst på gymnasienivå. Andra utbildningar t ex inom Informatik eller Affärssystemprogrammet på högskolan kan också fungera. Har du intresse för databaser, gränssnitt och logik kan vi utbilda dig. Projekten du arbetar med bygger på databasen FileMaker och kunskaper inom detta eller annan likvärdig erfarenhet inom systemutveckling och databaser är meriterande. Det är viktigt för oss att du kommer in i arbetsuppgifterna på ett bra sätt.

Som person har du ett intresse för att lära dig nya verktyg och arbetssätt och du drivs av att arbeta i team och leverera logiska och användarvänliga system. Du är lyhörd och engagerad med förmåga att förstå kundernas behov.

Är du rätt person och brinner för utveckling har du stor möjlighet att utveckla din egen roll.

Känner du igen dig kan vi erbjuda dig en utmaning i en dynamisk miljö. Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande. Vid frågor ringer du Andreas Nilsson 0701-460 391 eller Carin Mossberger 0701-460 390.

Ansök nu

Teknisk Säljare

 

Gustavsberg Rörsystem AB har skapat, utvecklat och producerat avloppssystem, MA-System® och tryckrörssystem, VRS-System ® sedan 1947. Produktprogrammet innefattar även brunnar, spygatter, lätta betäckningar och handpumpar. Kombinationen av välutvecklade system och bolagets kompetensorganisation tillsammans med snabba och säkra leveranser innebär att vi kan guida dig till lösningar som gör skillnad. Huvudkontoret finns i Halmstad med produktion och centrallager med ca 18 anställda och omsättning runt 120 miljoner. Läs mer på www.gustavsberg-ror.se

Till Halmstad söker vi nu en Teknisk säljare

Vi kan erbjuda en tjänst med ett varierat arbetsinnehåll som omfattar både strategiska och operativa arbetsuppgifter inom försäljningsområdet. En stor del av tjänsten är att aktivt skapa och utveckla relationerna med nya och befintliga kunder. För att lyckas med det behöver du träffa och påverka personer på flera olika nivåer vilket kräver analys, planering och framförhållning.

Tjänsten kräver din närvaro på fältet då det är där vi tror tillväxten skapas. Dina kontaktytor på marknaden är allt från installatörer och grossister till entreprenörer och föreskrivande led. I kundens ögon är systemkunskap och förmågan att se möjligheter tydliga mervärden. Detta utmanar ditt logiska tänkande, problemlösningsförmåga och tekniska kunnande.

Uppföljning och rapportering är en naturlig del, vilket utgör grunden för utvecklingen framåt. Din överblick av och förståelse för olika intressenters påverkan i försäljningsprocessen är avgörande för hur väl du kommer att lyckas. På sikt kommer denna person spela en central roll i försäljningsplaneringen. Administrativa arbetsuppgifter kring de system som avser stödja försäljningen och marknadsföringen ingår likaså. Du rapporterar till försäljningschefen och VD.

Vi tror du har erfarenhet av relationsskapande försäljning inom B2B. Du har jobbat med teknisk och/eller rådgivande försäljning med goda resultat. Du har ett intresse för problemlösning och troligtvis en utbildningsbakgrund inom det byggtekniska området. Branschspecifik kunskap eller praktisk erfarenhet är en merit.

Som person är du drivande, kreativ och framåtblickande. Samtidigt tar du dig tid att följa upp och analysera för att få en djupare förståelse. Du trivs i mötet med människor då du är kommunikativ, prestigelös och anpassningsbar. Till dina drivkrafter hör att hitta lösningar och se möjligheter tillsammans med kunder och dina kollegor i en platt, kompetent och engagerad organisation.

Låter det spännande? Vi kan erbjuda en intressant och variationsrik tjänst i ett företag som präglas av samarbete, engagemang och delaktighet. Vi ser fram emot din ansökan senast den 28/9. Vid frågor kontaktar du Carin Mossberger 0701-460 390 eller Andreas Nilsson 0701-460 391.

 

Ansök nu

Affärsutvecklare

 

Almi erbjuder finansiering, rådgivning och riskkapital. Vårt uppdrag är att med kompetens, kapital och nätverk öka möjligheterna för företag i Halland att växa. Vi är 11 medarbetare i Halland och har kontor på Slottsmöllan i Halmstad. Almis kunder finns över hela länet, så arbetet kräver resande inom länet. Vi arbetar med företag i alla skeden, från sådd- och nyföretagarfas till expansionsfas. Vi finns över hela landet med regional kunskap och ett internationellt perspektiv. Varje år har vi i Halland ca 600 unika kunder och våra kunder finns i många olika branscher. Almi ägs av statliga Almi Företagspartner AB samt Region Halland. Almis vision är att investera i framtida tillväxt. Målet är fler att innovativa idéer kommersialiseras framgångsrikt, att fler företag startas och utvecklas samt att fler företag ökar sin konkurrenskraft och tillväxt. För mer information om se: www.almi.se

Är du vår nästa Affärsutvecklare?

Vill du arbeta i ett flexibelt företag, i en omväxlande roll  och med det spännande uppdraget att utveckla näringslivet i Halland? Då ska du söka tjänsten som affärsutvecklare av tillväxtföretag nu. Almis övergripande mål är att fler innovativa idéer når marknaden framgångsrikt, att fler livskraftiga företag startas och utvecklas samt att fler företag ökar sin konkurrenskraft och tillväxt.

På Almi brinner vi för att utveckla företag. Vi är en partner med bredd som erbjuder våra kunder rådgivning, lån och riskkapital. Tjänsten innebär en vidare satsning på rådgivning till företag som vill arbeta med hållbar tillväxt.

Dina arbetsuppgifter 

På Almi arbetar du självständigt med stort ansvar för våra kunders framtida utveckling. Det är ett utåtriktat arbete som innebär kontakt med företagare inom olika branscher och olika målgrupper. Du genomför behovsanalyser för att identifiera kundens behov och matchar det sedan med rätt erbjudande inom Almis portfölj.

Affärsutvecklaren är en resurs för ägare/VD som vill utveckla sitt befintliga företag. Du analyserar affärsidéer och är bollplank, du arbetar med tillväxtrådgivning i unika bolag, och du driver projekt och program där du även aktivt medverkar. Du söker aktivt nya kunder som har tillväxtpotential och vill expandera på både en nationell och internationell marknad. Rollen innebär både att driva tillväxtprocesser i befintliga bolag, mentorprogram och styrelseutbildning.

Arbetet är mestadels självständigt, men du jobbar nära andra affärsutvecklare med olika spetskompetens, så som innovation, nyföretagande och finansiering. Vi är en tight grupp, så hjälp finns alltid att få via kollegor eller externa resurser.

Din profil 

Du har akademisk utbildning och har erfarenhet från att driva små eller medelstora företag som haft en snabb och kraftig expansion. En bakgrund som eget företag är det en fördel. Erfarenhet att leda, driva och genomföra projekt är också ett plus.

Vi söker dig som brinner för att utveckla regionens företag. Som person är du operativ, driven, resultatinriktad med ett genuint intresse av att arbeta med och entusiasmera människor. Du har förståelse för företagares villkor, är en god lyssnare, är prestigelös, har hög integritet och stimuleras av att se andra lyckas.

Du har erfarenhet av att skapa goda relationer i och utanför organisationer och stimuleras av en verksamhet med stark regional förankring, många intressenter och medfinansiärer. Du motiveras av det offentliga och marknadskompletterande uppdraget som Almi har och kan vara representativ för Almis hela verksamhet vad gäller uppdrag och värderingar.

Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval sker löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Andreas Nilsson 0701-460 391 eller Carin Mossberger 0701-460 390. Varmt välkommen med din ansökan!

 

 

 

Ansök nu

Äldre tjänster →