Aktuella tjänster

Här hittar du mer information om tjänster, företag och sista ansökningsdag. Din information behandlas naturligtvis strikt konfidentiellt.

Kundtjänstchef

NIBE AB i Markaryd är ett ledande energiteknikföretag med en omsättning på cirka 4 miljard kr/år. Antalet anställda är drygt 1 100 personer. Produktsortimentet består huvudsakligen av värmepumpar, varmvattenberedare och braskaminer. NIBE AB ingår i börsnoterade NIBE Industrier AB som närmar sig en omsättning på 20 miljarder kr och har omkring 15 000 anställda i 30 länder i Europa, Nordamerika, Asien och Australien. För mer information om företaget se: www.nibe.se

Nu söker vi en Kundtjänstchef till NIBE

NIBE Energy Systems ingår i det expansiva och framgångsrika affärsområdet NIBE Climate Solutions med huvudkontor i Markaryd, och ett femtiotalföretag i Europa och Nordamerika. Vi erbjuder en unik och mycket intressant utmaning för dig som vill medverka i utvecklingen av ett av Europas marknadsledande företag inom hållbarhet och energieffektivitet.

Som kundtjänstchef vid NIBE Energy Systems huvudkontor i Markaryd ansvarar du för  kundtjänstorganisationen för den del av affärsområdet som säljer och marknadsför NIBE- varumärkets värmepumpar, pannor, varmvattenberedare i Europa. Försäljning sker genom helägda dotterbolag runt om i Europa samt via grossister i Sverige, men marknadsbearbetning sker även av installatörer, konsulter och husföretag. I din roll säkerställer du att kunden upplever absolut högsta service.

Personalansvaret omfattar 20 engagerade och professionella personer som arbetar med såväl den svenska marknaden såsom den europeiska. Förutom försäljning hanterar kundtjänst dimensionering, prognoser och leveransfrågor.

Du coachar och utvecklar medarbetarna i deras roller och driver utvecklingen av arbetsprocesser i syfte att förenkla ytterligare för våra kunder. Du kommer till en spännande miljö med produktlanseringar i hög takt, många marknadsaktiviteter, möten med dotterbolag och medverkan i produkt- och marknadsrådsmöten. Budgetansvar, kostnadskontroll och kostnadseffektivitet är viktiga delar av tjänsten.

Vem är du?

Vi tror det krävs en gedigen erfarenhet av försäljnings- och kundtjänstledning och ett utpräglat affärssinne. Du är drivande och har erfarenhet av att leda, utveckla människor och verksamheter samt att implementera nya arbetssätt.

Budgetansvar samt uppföljning av mål och medarbetare har varit naturliga inslag i dina tidigare tjänster. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.

Vi söker en trygg, stabil person med båda fötterna på jorden. Du skall passa in i Nibes vinnande stil – engagerad, otålig, enkel, ekonomisk och van vid att jobba och ligga i.

Information:

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast dock senast den 20/1. Tjänsten är placerad i Markaryd.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektledare till Marknadskommunikation

NIBE AB i Markaryd är ett ledande energiteknikföretag med en omsättning på cirka 4 miljard kr/år. Antalet anställda är drygt 1 100 personer. Produktsortimentet består huvudsakligen av värmepumpar, varmvattenberedare och braskaminer. NIBE AB ingår i börsnoterade NIBE Industrier AB som närmar sig en omsättning på 20 miljarder kr och har omkring 15 000 anställda i 30 länder i Europa, Nordamerika, Asien och Australien. För mer information om företaget se: www.nibe.se

Vi söker nu en Projektledare till Marknadskommunikation

Vårt kommunikationsteam på HQ i Markaryd växer och nu söker vi projektledare som har erfarenhet av att leda och driva marknadsprojekt och säljdrivande kampanjer på en internationell nivå. Vi jobbar både med kommunikation för B2C och B2B.

I arbetet ingår ansvar för att leda ett engagerat team och olika projekt samt säkerhetsställa att gruppen arbetar effektiv och kreativt tillsammans och att projektet levererar enligt plan. Du arbetar med framtidens hållbara klimatlösningar och ett marknadsledande varumärke som befinner sig på en resa mot en mer digital och individanpassad värld.

Vem är du?

Du har god erfarenhet av att driva projekt och att jobba med flera uppdrag samtidigt. Vi önskar även att du har ett starkt driv, initiativförmåga och är bra på att samaberbeta. Du har ett par års erfarenhet av en liknande tjänst eller har haft en tidigare roll som delvis bestått av att leda projekt och/eller grupper.

Vi ser gärna att du har ett stort affärsintresse, bevakar kommunikationsnyheter och miljöfrågor och är snabb på att anamma trender för att skapa och optimera erbjudande, format och budskap. Vår arena är global, du behärskar det svenska och engelska språket i både tal och skrift.

För att trivas hos oss har du ett optimistiskt synsätt och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i. Det underlättar om du har ett intresse för miljöfrågor och ny teknik.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med högt i tak som premierar initiativtagande och intraprenörskap.

Vill du vara med och bidra till en mer hållbar framtid?

Information:   

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast. Tjänsten är placerad i Markaryd.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Social Media & Content Manager

NIBE AB i Markaryd är ett ledande energiteknikföretag med en omsättning på cirka 4 miljard kr/år. Antalet anställda är drygt 1 100 personer. Produktsortimentet består huvudsakligen av värmepumpar, varmvattenberedare och braskaminer. NIBE AB ingår i börsnoterade NIBE Industrier AB som närmar sig en omsättning på 20 miljarder kr och har omkring 15 000 anställda i 30 länder i Europa, Nordamerika, Asien och Australien. För mer information om företaget se: www.nibe.se

Nu söker vi en Social Media & Content Manager

Vi på NIBE Energy Systems förstärker inom marknadskommunikation, och söker dig som vill jobba med kommunikation och varumärkesbyggande i det digitala rummet. Social media & content manager är en intressant utmaning för dig som vill arbeta med ett av Sveriges starkaste varumärken på en global spelplan.

Som Social media och content manager tillhör du avdelningen för marknadskommunikation som finns i Markaryd och består av ett team på 9 personer. En viktig del av ditt arbete kommer att vara planering och utformning av kommunikation/varumärkesbyggande i sociala medier och i våra digitala kanaler. Med ansvar för det digitala rummet följer också planering och framtagande av kampanjmaterial som banners, textannonser, bilder och artiklar.

En annan del av arbetet är uppdatering och kvalitetssäkring av innehåll på NIBEs svenska- och engelskspråkiga webbplatser. Du kommer se till att aktuell och relevant information finns tillgänglig och att material utformas inom ramen för NIBEs grafiska profil. NIBE är ett globalt företag där du kommer att samarbeta med webb- och marknadskoordinatorer i andra länder för framtagning av material.

Vem är du?

Du har erfarenhet inom digital kommunikation och spetskompetens inom sociala medier. Vi letar efter en modig person som inte är rädd för att gå utanför sin comfort zone eller hugga i när det behövs. Hos oss är ingen dag den andra lik och det är därför viktigt att du är strukturerad och självgående i ditt arbetssätt och har lätt för att samarbeta.

Du har en kreativ ådra som gör det enkelt för dig när det gäller bild- och textproduktion. Vår arena är global, du behärskar det engelska språket i både tal och skrift.

Om du har erfarenhet av CMS Sitevision, SEO, SEM eller filmproduktion är det ett plus.

Information:

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Carin Mossberger 0701-460 390 eller Andreas Nilsson 0701-460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast. Tjänsten är placerad i Markaryd.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Web Manager

NIBE AB i Markaryd är ett ledande energiteknikföretag med en omsättning på cirka 4 miljard kr/år. Antalet anställda är drygt 1 100 personer. Produktsortimentet består huvudsakligen av värmepumpar, varmvattenberedare och braskaminer. NIBE AB ingår i börsnoterade NIBE Industrier AB som närmar sig en omsättning på 20 miljarder kr och har omkring 15 000 anställda i 30 länder i Europa, Nordamerika, Asien och Australien. För mer information om företaget se: www.nibe.se

Nu söker vi en Web Manager

Vi har gått in i en spännande resa på NIBE Energy Systems och förstärker med en ny tjänst inom marknadskommunikation, med fokus på vår digitala närvaro i och utanför Sverige. En intressant utmaning för dig som vill arbeta med ett av Sveriges starkaste varumärken!Avdelningen för marknadskommunikation finns i Markaryd och består av ett team på 20 personer.

Som Web Manager är du NIBE:s specialist inom området där du arbetar med att öka organisationens kommunikativa digitala fokus. Du driver digitala projekt med syfte att öka trafik, konvertering samt öka synligheten i de digitala kanalerna. Du agerar kravställare vid digitala medieköp och följer upp resultat.

Du kommer ha daglig kontakt med dotterbolag och partners i olika delar av världen. Utifrån affärsstrategi tar du fram planer för marknadskommunikation i digitala kanaler både internt och externt för att driva och stödja online baserad försäljning. Genom SEO och SEM optimerar du webbinnehåll samt analyserar och följer upp trafik och konverteringsmål. I samarbete med dina kollegor på marknadsavdelningen planerar du för utveckling av webbplatsens innehåll. Du ansvarar för budget och uppföljning inom dina ansvarområden.

Vem är du?

Troligtvis har du en högskoleutbildning eller motsvarande eftergymnasial utbildning inom kommunikation, webb och digitala medier samt minst 3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Kunskaper i CMS-verktyget Sitevision, Google Adwords och Analytics, sökmotoroptimering samt digitalt medieköp är meriterande. Vår arena är global, du behärskar det svenska och engelska språket i både tal och skrift.

Information:   

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast. Tjänsten är placerad i Markaryd.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Internationell Kundtjänstmedarbetare (Tillsatt)

 

Rowico AB är ett familjeägt möbelföretag placerat i Halmstad. Vi designar, marknadsför och distribuerar möbler till möbeldetaljister i Europa. Vår breda kollektion består huvudsakligen av trämöbler i hemmiljö. Bolaget etablerades 1971 har idag 40 anställda. Se även vår hemsida: www.rowico.se

Vi söker en Internationell Kundservicemedarbetare

Är du en kommunikativ person som trivs med dagliga internationella kontakter i en bransch under ständig utveckling? I takt med en ökad internationalisering och digitalisering behöver kundserviceavdelningen stärkas upp. Rowico  står inför en spännande resa där flexibilitet, service och kundfokus kommer bli ännu viktigare framöver.

Du kommer ingå i kundserviceteamet som hanterar ärenden från de nordiska länderna samt övriga Europa där Tyskland utgör en viktig marknad. Målet är att leverera förstklassig service och i ditt fall mot kunder och återförsäljare främst utanför Sverige.

I arbetsuppgifterna ingår order- och offerthantering. Du besvarar frågor per telefon och mail samt hanterar artikelfiler, prislistor och produktinformation för e-handel samt kedjekunder. Du ser till att inkomna order hanteras effektivt och korrekt samtidigt som du besvarar produkt- och leveransfrågor vilket även kräver intern kommunikation.

Vi tror du har erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med dagliga internationella kontakter. Vi tror du är en van användare av affärssystem samt har en god datorvana i allmännhet. Erfarenhet av MS Navision, InRiver PIM och MS Excel är samtliga klara fördelar.

För att lyckas i rollen tror vi att du har ett starkt intresse för service och att få använda dina språkkunskaper i tal och skrift. Förutom engelskan, som är ett krav, värderar vi kunskaper i tyska högt. Kan du finska är det en merit. Som person är du noggrann, serviceinriktad och kommunikativ.

Vill du arbeta med service i en utåtriktad och internationell roll? Vi ser fram emot din ansökan snarast dock senast den 6/1. Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701-460 390 eller Andreas Nilsson 0701-460 391. Tjänsten är placerad i Halmstad.

Ansök nu

Online Marketing Specialist (Tillsatt)

 

Davpack AB är en del av TAKKT AG (2350 anställda) som är ett ledande företag inom B2B distanshandel i Europa. Davpack är ett onlinedrivet bolag som jobbar med emballage och förpackningar till små- och medelstora företag i Sverige. Företaget är ett tillväxtbolag som etablerat sig på marknaden med växande kundbas, starka ägare och höga ambitioner för framtiden. Våra värderingar präglas av rak dialog, humor, snabba beslut och tillväxtdriv. För mer information om företaget se: www.davpack.se 

Nu söker vi en Online Marketing Specialist 

​Har du ett starkt intresse inom digital marknadsföring och känner att du vill ha ett större ansvar i ett mindre team? Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas och du får tillgång till verktyg för att utmana dig själv och växa tillsammans med lokala och internationella koncernkollegor.

​Davpack befinner sig i en stark tillväxtfas vilket innebär att kundbasen och trafiken på webbplatsen ständigt ökar parallellt med att det internationella kunskapsutbytet inom koncernen ökar.

​Huvuduppgiften är att skapa en fortsatt ökad synlighet och medvetenheten på marknaden. En viktig del av tjänsten är optimeringen av innehållet på webbplatsen, genomförande av kampanjer och aktiviteter i sociala medier.

​En del av tiden arbetar du även med webbplattformen. Dina analyser ligger till grund för utvecklingen av den framöver. I det lilla teamet hjälper du även till med säljanalyser, rapportering och framtagning av övrigt marknadsmaterial tillsammans med dina kollegor.

​För att lyckas i rollen är Google Ads och Google Analytics något du jobbar med dagligen. Du är duktig på att skapa content för organisk tillväxt på webben och att få genomslag i sociala medier. Vi tror du lever och andas digital marknadsföring.

​Ditt intresse för marknadsföring och affärsverksamhet speglar din utbildningsbakgrund och du behärskar engelska på en hög nivå. Som person har du ett starkt intresse för digitala medier kombinerat med ett analytiskt, entreprenöriellt och affärsmässigt sinne. Du är duktig på att formulera dig i skrift och har en känsla för layout.

​Är du intresserad av en utmaning inom digital marknadsföring B2B? Vi ser fram emot din ansökan senast den 6/1. Tjänsten är placerad i Halmstad och vi kommer att flytta in i nya lokaler i Halmstad 2019. För mer information kontaktar du Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391.

Ansök nu

Hållbarhetskoordinator

NIBE AB i Markaryd är ett ledande energiteknikföretag med en omsättning på cirka 4 miljard kr/år. Antalet anställda är drygt 1 100 personer i Markaryd. Produktsortimentet består huvudsakligen av värmepumpar, varmvattenberedare och braskaminer. NIBE AB ingår i börsnoterade NIBE Industrier AB som närmar sig en omsättning på 20 miljarder kr och har omkring 15 000 anställda i 30 länder i Europa, Nordamerika, Asien och Australien. För mer information om företaget se: www.nibe.se

 

Hållbarhetskoordinator till NIBE i Markaryd (Sustainability coordinator)

Vi förstärker NIBE med en person som koordinerar hållbarhetsrapporteringen från de drygt 100 olika bolagen inom NIBE Group. Hållbarhet, god kvalitet, sunda värderingar, ansvar och respekt har alltid varit viktiga ledstjärnor för NIBE och ligger som grund i såväl vår vardag som i våra policys och mål. Som exempel kan nämnas att vi har signerat UNGC, att vi följer GRI standard och att vi ger ut en integrerad årsredovisning, ett arbete som fått alltmer uppmärksamhet och många positiva reaktioner.

 

Dina arbetsuppgifter

  • Ansvara för den interna datainsamlingen av hållbarhetsfakta från bolagen samt kvalitetssäkrar (controllerfunktion) data som används i olika typer av hållbarhetsrapporter/kommunikation
  • Medverka i strategiarbetet i vårt team samt medverka i intressentdialoger och analyser av material för att stödja integreringen av hållbarhet i organisationen
  • Utbilda nyförvärvade bolag i NIBE Group Sustainability hållbarhetsrapportering, tillse användning av datarapporteringsstöd (WF) som följer riktlinjer som t ex GRI standardrapportering samt hålla dessa uppdaterade mot nya krav
  • Sammanställa statistik och utvärdera utfall av insamlade data mot mål och KPI ’er
    Kvalitetssäkra rapporterade hållbarhetsdata från bolagen vilket inkluderar lokala revisioner som en del i vår internkontroll. Vi implementerar och följer upp hållbarhet genom frekventa besök i de olika bolagen och även hos våra leverantörer
  • Medverka i framtagning av integrerad årsrapport och ansvara för uppfyllnad av t ex GRI-standardkraven

Arbetet i vårt team ger möjlighet att utvecklas inom de olika områdena.

 

Din bakgrund och kompetens

Vi tror du har en examen från universitet eller högskola inom Miljö, Energi eller Ekonomi. Samtidigt har du ett stort intresse för att utvecklas mer inom hållbarhetsområdet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från ekonomi-, miljö- eller juridikområdet. Du har god social kompetens och anpassningsförmåga till olika länders kultur. Tjänsten kräver att du kan engelska flytande i tal och skrift och är duktig på att skriva och presentera.

Vi tillämpar löpande rekrytering varför vi önskar din ansökan snarast, dock senast den 25/1. Har du frågor om tjänsten kontaktar du Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 390.

Ansök nu

Administratör med logistikintresse (Tillsatt)

Aktiebolaget Th. Schéle är ett skeppsmäkleri och logistikföretag baserat i Halmstad hamn. Verksamheten är i huvudsak inriktad på omlastning, lagring samt distribution av plåt och stål från hela världen. Idag har bolaget 16 anställda och omsätter runt 70 miljoner. För mer information om företaget se: www.th-schele.se. 
Till Halmstad söker vi nu en Administratör med logistikintresse
Nu söker vi en person som är intresserad av en mångsidig, administrativ och kommunikativ roll. Du kommer spela en viktig roll i den lilla organisationen där du arbetar tätt tillsammans med företagsledning, ekonomi i den dagliga verksamheten. På samma gång har du kontinuerlig kundkontakt.
I arbetsuppgifterna ingår främst administration kring företagets kärnverksamhet som är spedition och logistik. Hit räknas ankomstregistrering av gods, lagerhantering och utleveransplanering. Logistikverksamheten omfattar flera transportsätt såsom lastbil, båt och järnväg. Vi tror att ordning och reda är viktiga egenskaper då du arbetar både i det egna och i kundernas affärssystem.
Förmodligen har du ett antal års erfarenhet av en kommunikativ och samordnande roll, kanske som trafikplanerare eller exportspeditör. Du har en relevant utbildningsbakgrund samt goda kunskaper i engelska. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i affärssystem, kalkylprogram samt en allmänt god datorvana ser vi det som en fördel.
Låter detta spännande kan vi erbjuda dig en utåtriktad roll i en internationell miljö. Vi tillämpar löpande urval och ser fram emot din ansökan senast den 5/1. Tjänsten är placerad i Halmstad. Har du frågor kontakta Andreas Nilsson 0701–460 391 eller Carin Mossberger 0701–460 390.

Ansök nu

Ekonomiansvarig (Tillsatt)

 

Kenneths Bygg AB är ett byggföretag beläget i Torup i Hylte kommun. Vi är verksamma i Halmstad och Hylte med omnejd, vilket gör oss till ett lokalt företag. Vi har lång erfarenhet inom byggbranschen, allt ifrån nybyggnation till renovering. Idag sysselsätter företaget ca 30 personer och omsätter ca 60 miljoner kr. Våra kunder är i huvudsak fastighetsbolag, industrier, kommuner, försäkringsbolag och privatpersoner. För mer information se: www.kennethsbygg.se

Nu söker vi en Ekonomiansvarig

Vi söker dig som vill ta hand om ekonomifunktionen och vidareutveckla tjänsten inför framtiden! Vi kan erbjuda en varierad roll med stor frihet under ansvar i ett välmående och familjärt byggföretag. Beroende på vad du har för erfarenhet och intresse utöver dina ekonomikunskaper kan arbetsuppgifter såsom avtal, kalkylering inom bygg eller digital marknadsföring ingå.

Arbetsuppgifterna omfattar löpnade ekonomiuppgifter som bokföring, lön och fakturering men även mer strategiska uppgifter. Hit hör utveckling av rutiner och processer, ekonomiska analyser, projektkalkylering samt att agera bollplank åt VD. Månadsboklust ingår och har du även tagit ansvar för årsboksluten är det en merit.

Vi tror du har ett antal års erfarenhet av en liknande tjänst i ett mindre bolag. Du har en ekonomisk utbildning gärna på högskolenivå. Erfarenhet från byggbranschen ser vi som en fördel.

Som person är du proaktiv, utvecklingsinriktad och flexibel. Samtidigt kräver rollen noggrannhet, affärsmässighet och ett stort ansvarstagande. För att passa in värdesätter vi en positiv, prestigelös samt hjälpsam inställning.

Är du intresserad kan vi erbjuda en nyckelposition roll i ett stabilt och trivsamt företag. Vi ser fram emot din ansökan senast den 27/12. Du kommer sitta i en den nya, moderna  anläggningen i Torup.Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391.

Ansök nu

Säljare till Contra (Tillsatt)

 

NIBE AB är ett ledande energiteknikföretag med en omsättning på cirka 4 miljarder kr och drygt 1 100 anställda i Markaryd. Produktsortimentet består, förutom av Conturas braskaminer, huvudsakligen av värmepumpar, pannor och varmvattenberedare. NIBE AB ingår i börsnoterade NIBE Industrier AB som närmar sig på 20 miljarder kr i omsättning med cirka 15 000 anställda i Europa, Nordamerika, Asien och Australien.

Contura som har huvudkontor i Markaryd ingår i det framgångsrika affärsområdet NIBE Stoves som omsätter cirka 2,3 miljarder kr. Produktsortimentet består av braskaminer, insatser och kassetter med tillhörande skorstenssystem. NIBE Stoves är marknadsledande i de nordiska länderna och har en starkt växande exportförsäljning. För mer information om NIBE koncernen se: www.contura.se och www.nibe.se

Nu söker vi en Säljare till Contura i Södra Götaland

Är du intresserad av att representera ett välkänt och högkvalitativt varumärke i en framtidsbransch? Vi kan erbjuda en självständig roll med stor frihet. Med tillgång till ett marknadsledande sortiment ochgod backup när det gäller t.ex. marknadskommunikation, kundsupport och serviceärenden deltar du aktivt i ett professionellt team med utmanande målsättningar och fullt fokus på försäljning.

Vi söker nu en säljare för bearbetning och vidareutveckling av Conturas återförsäljare. Kunderna består primärt av specialbutiker och byggvaruhus som du utvecklar långsiktigt genom exempelvis planering och uppföljning av lokala kundaktiviteter, kampanjer samt införsäljning av nyheter.

Ditt distrikt omfattar Skåne, Blekinge, Halland och delar av Småland med utgångspunkt från hemkontor. Tjänsten innebär 3–4 resdagar i veckan och cirka 20 övernattningar årligen.

Du är en entusiastisk säljare och marknadsförare med erfarenhet och resvana från liknande jobb. Det innebär att du är självgående och van vid ”frihet under ansvar”. Som person har du en hög engagemangsnivå, gillar högt tempo och att överträffa förväntningar både vad gäller resultat samt nöjda kunder.

Hos oss hyllas engagemang, passion, hög produktivitet, laganda och möjlighet att växa med arbetsuppgifterna inför nya utmaningar. Det finns en aktiv fritidsverksamhet som t ex fiskeresor, personalfester, bowlingturneringar, pub och den egna hallen ”NIBE Fritidscenter” som erbjuder innebandy, badminton eller tennis, gå på Friskis & Svettis och styrketräning.

Är du intresserad ser vi fram emot din ansökan senast den 27/12. Vid frågor kontaktar du Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391.

 

Ansök nu

← Nyare tjänster Äldre tjänster →