Key Account Manager

Quicksearch kombinerar system och kunskap för löpande undersökningar som snabbt skapar mätbara resultat och ger långsiktig framgång. Vi projektleder olika former av medarbetar- och kundundersökningar med hjälp av smarta feedbacklösningar som bidrar till ökad lojalitet. Vid behov ger vi även konsultativt stöd efter genomförd undersökning, för att stötta i förändringsarbetet som genomförs baserat på kundernas feedback. Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av NPS®-tjänster och har kontor i både Halmstad och Stockholm. För mer information se: www.quicksearch.se

Vi söker nu en Key Account Manager

Quicksearch arbetar idag med många regioner, högskolor och välkända företag såsom Klarna, Stadium, Karolinska Institutet, Skatteverket, Telia med flera. Nu söker vi en senior person med erfarenhet av proaktiv försäljning mot offentlig sektor, koncerner och storbolag.

Rollen som Key Account Manager är en nyckelroll i vår tillväxtresa och du kommer självständigt bearbeta och förvalta kundrelationer på högsta nationella nivå. Till din hjälp har du en stark laguppställning i ett branschledande företag med tydlig satsning på tillväxt.

Då vår BID-manager snart är föräldraledig kommer du inledningsvis ta över hennes arbetsuppgifter. När hon är tillbaka kommer ditt fokus vara upphandlingar och säljaktiviteter för att nå uppsatta budgetmål för dina kunder. I ditt team ingår även en projektledare samt en tekniskt ansvarig. Resor ingår i tjänsten och du rapporterat till sälj- och marknadschefen.

Erfarenhet av försäljning mot offentlig sektor, storbolag och koncerner är meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet från undersökningsbranschen, HR- eller kundnöjdhetsfrågor. Vi söker en erfaren person med förmågan att självständigt driva försäljningsprocesser. Du finner lösningar på frågor som dyker upp i aktuella anbudsförfaranden, är lyhörd för storbolagens utmaningar kopplat till vårt produkt-/tjänsteområde och håller dig uppdaterad på trender i branschen.

Troligtvis har du högskoleutbildning eller annan relevant utbildning. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Du är en van affärssystemanvändare och har i övrigt goda IT-kunskaper. Som person är du samarbetsinriktad, analytisk och duktig på att presentera information. Du arbetar metodiskt och strukturerat utan att det begränsar din förmåga att avsluta affären. För att trivas behöver du en varierad och kundnära roll i en platt organisation.

Vill du bli en del av ett branschledande bolag med tydliga tillväxtambitioner? Då ser vi fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande. Intervjuer kommer att hållas under vecka 28. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen och är placerad i Halmstad. Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701 – 460 390 eller Andreas Nilsson 0701 – 460391.

Välkommen med din ansökan!