Kundstöd och Support
Vi har lång erfarenhet av att skapa systemlösningar till mindre och mellanstora företag. Användarvänlighet, logik och flexibilitet är våra kännetecken. Vi arbetar med webb-, affärs-, och ekonomisystem och brinner för att våra kunder ska ha system som stöder hela verksamheten. Från webbsajter till hela kundanpassade affärssystem med e-handel. För mer information se: www.montania.se
Rekryteringen avslutad
Till Halmstad söker vi nu en person inom Kundstöd & Support
Det blir din uppgift att stödja och hjälpa kunderna i deras användning av både standardsystem och kundanpassade lösningar. Förutom att ge support till användare testar och dokumenterar du kring systemen. Hantering av förfrågningar om nya system och funktioner från kunder ingår även i rollen tillsammans med intern administration såsom registervård.
Tjänsten innebär många kontaktytor med kunder och kollegor. En viktig del är samordningen mellan kunder och företagets konsulter i projekten. På sikt är mer projektledning eller försäljning en naturlig utveckling av rollen.
Troligtvis har du erfarenhet av ekonomiarbete, är allmänt intresserad av ekonomi och uppskattar kundkontakt. Tycker du det är roligt med försäljning ser vi det som en fördel.
Som person är du ordningssam, engagerad och kommunikativ. Förmågan att förklara och uttrycka dig i tal och skrift tror vi är viktiga för att lyckas. Du trivs i ett mindre företag som erbjuder variation, kundkontakt och utmaningar.
Känner du igen dig ser vi fram emot din ansökan snarast. Märk ansökan ”Kundstöd och support” och skicka den till info@enoem.se. Vid frågor kontaktar du Andreas Nilsson 0701-460 391 eller Carin Mossberger 0701-460 390.