Marknads- & Orderadministratör

Frigadon är ett modernt kunskapsföretag som arbetar med utveckling, konstruktion och tillverkning av kylsystem för industri och kommersiellt bruk. Frigadon AB utvecklar, tillverkar och marknadsför kylaggregat med naturliga köldmedier i kompakt nyckelfärdigt utförande till professionella användare världen över. Vi är totalt ca 35 personer i ett företag med korta beslutsvägar och stort kundfokus. Egen konstruktion och tillverkning av kyl- och elsystem samt egen plåttillverkning ger oss flexibilitet och kontroll över slutprodukten. Frigadon har funnits på marknaden sedan 1977 och ingår i den italienska koncernen Arneg Group, sedan 2014, med global närvaro. Våra kunder är främst industrikunder som köper egna OEM-tillämpningar men även kylinstallatörer som arbetar med processkyla för olika tillämpningar. För mer information se: www.frigadon.se

Nu söker vi en Marknads- & Orderadministratör

Vill du vara med på en spännande resa i takt med att företaget växer och utvecklas? Marknads- och orderadministratör är en ny, bred och varierad roll där du arbetar med löpande kontorsarbete och assistera marknadsteamet. Du kommer även att ansvara för hela den administrativa processen kopplad till kundorder i affärssystemet.

Dina arbetsuppgifter:

  • Kundregister och orderadministration
  • Fakturering och säljsupport
  • Hantering av webb, sociala medier samt övrig media
  • Projektarbete samt diverse administration

Tjänsten passar dig som trivs i en varierad roll där du får hantera flera arbetsuppgifter parallellt och arbeta både självständigt och i samarbete med andra.

Din profil:

  • Gymnasiekompetens
  • Erfarenhet av administration och kundservice
  • Talar och skriver obehindrat både på svenska som engelska
  • Van dator- och affärssystemanvändare

För att trivas i rollen motiveras du av att driva ditt arbete framåt och du har lätt för att ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och trivs bäst i en miljö där du får hålla ordning och reda.

Som person är du lugn och tillmötesgående och du strävar alltid efter att hålla en hög servicenivå, såväl internt som externt. Vidare har du lätt för att prioritera, du är van vid att hantera parallella arbetsuppgifter och du är öppen för förändringar. Din kommunikativa förmåga, positiva inställning och din förmåga att sprida glädje kommer att vara mycket uppskattad. Tjänsten är placerad i Halmstad.

Vid frågor kontaktar du Andreas Nilsson 0701–460391 eller Carin Mossberger 0701 460390. Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande.