Driven Innesäljare

Gerdmans Inredningar AB är ett företag som genom sitt heltäckande sortiment av inredning levererar nutida, effektiva och hållbara arbetsplatser till företag i Norden. Genom en hög servicegrad och en enkelhet i våra kontakter hjälper vi våra kunder att skapa en inspirerande arbetsmiljö. Vi arbetar med kunder från hela näringslivet och offentlig förvaltning. Huvudkontor och lager är beläget i Markaryd och därutöver har vi dotterbolag i Helsingfors, Köpenhamn samt Oslo. Gerdmans Inredningar AB ägs av TAKKT AG som är noterat på Frankfurtbörsen. Årsomsättningen är ca 500 MSEK. För mer info se: www.gerdmans.se

Vi söker ytterligare en Driven Innesäljare

Vi fortsätter vår expansion och söker ytterligare en Innesäljare till vårt team. Är du en driven och strukturerad person som älskar att göra affärer, bygga långsiktiga relationer och hjälpa kunder att hitta den bästa inredningslösningen? Vi kan erbjuda dig en utmanande tjänst tillsammans med engagerade kollegor som gör sitt yttersta för att göra kunderna nöjda och välja Gerdmans idag och i framtiden.

Förutom inkommande kundkontakter via olika kanaler såsom telefon, mail, chatt så arbetar du proaktivt med att bearbeta marknaden. Du ansvarar för dina affärer från en första kontakt till leverans. Du ser inga hinder utan möjligheter i att hitta den bästa lösningen för kunden.

Du har några års erfarenhet av försäljning eller kundservice och har ett intresse för smarta lösningar inom kontors-, konferens-, lager- och industriinredning. Kanske speglar ditt intresse för försäljning även din utbildningsbakgrund. Du har goda kunskaper i svenska och har körkort B.

Som person tar du ett tydligt ägandeskap över ditt arbete. Du är vetgirig, självgående och söker den information du behöver för att möta kundens önskemål. Förmåga att skapa ordning och reda ger dig handlingsutrymme för att hantera flera saker samtidigt och lösa problem.

För dig är det viktigt att du delar din arbetsgivares värderingar. För att du ska trivas är det viktigt med ett tydligt kundfokus, att kollegor ger varandra möjligheter och tar ansvar, att vi ständigt förbättras, utvecklas och fokuserar på framgång.

Vill du vara med och underlätta kundernas vardag hos en framgångsrik aktör med mer än 70 år i branschen?

Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701 – 460 390 och Andreas Nilsson 0701 – 460 391.

Varmt välkommen med din ansökan!